Selasa, 20 September 2011

Jadual Penuh Karnival Usahawan Desa 2011


Seperti yang telah diwar-warkan dalam media massa secara meluas, Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah akan mengajurkan Karnival Usahawan Desa bermula dari 21 hingga 25 September 2011 bertempat di Laman 1Malaysia, Presint 2, Putrajaya.

Karnival ini adalah antara usaha kementerian dan kerajaan untuk mengangkat usahawan dan produk-produk luar bandar agar dapat bersaing dengan produk-produk berjenama lain. Pelbagai aktiviti  menarik telah dirancang untuk memeriahkan karnival ini. 

Berikut merupakan jadual aktiviti sepanjang perjalananan KUD 2011. Sila klik pada gambar untuk melihat dengan jelas.


Jadual Penuh Karnival Usahawan Desa 2011

 Jadual Demonstrasi Masakan


Jadual Demonstrasi Produk



Jangan tak datang ya! Boleh jumpa Adibah Noor jadi ahli silap mata :p
Kita jumpa di sana........

Wassalam.

Notalalu:
230811 Karnival Usahawan Desa 2011 di Laman 1Malaysia Putrajaya pada 21 - 25 September

1 ulasan:

  1. assalam, nk cerita...kebetulan sy g putrajaya barhari raya pd 24/9/2011 (hari sabtu, hari cuti)...singgah jap Karnival Usahawan Desa 2011 yg gah diwar war kan di media....alahaiiii...siannyer peniaga2 yg terlalu ramai...tp pengunjung blh dikira....cian tgk peniaga2 yg jualan mereka xlaku....Program kerajaan yg tidak mndapat sokongan rakyat...peniaga yg rugiii...

    BalasPadam

Terima kasih kerana memberikan maklumbalas yang berkaitan dengan artikel. Kebebasan bersuara diamalkan namun ulasan yang tidak sopan akan dipadam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...